بگو دانش

زیبایی درونی باعث زیبایی بیرونیست

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد

کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در بهبود آفت دهان تجربه کردند. مصرف یک مکمل روی خوب و با کیفیت یک یا دو بار در روز یکی از آسان‌ترین راه‌های کمک به بهبود آفت دهان محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

وقتی دچار آفت دهان می‌شوید

وقتی دچار آفت دهان می‌شوید، مکیدن مکعب‌های کوچک یخ باعث تسکین و کاهش سوزش و التهاب زخم می‌شود. سردی یخ، جریان خون‌رسانی به آفت دهان را کاهش می‌دهد؛ در نتیجه درد و تورم آفت هم کمتر می‌شود.

مطالب دیگر وبسایت را مطالعه فرمایید در ادامه:

گیاهان دارویی برای رشد الت تناسلی

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

بزرگ کننده الت بهترین مارک دارویی دنیا جهت افزایش سایز در الت

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

بهترین راهکار برای رفع آفت تقویت سیستم ایمنی بدن است

بهترین راهکار برای رفع آفت تقویت سیستم ایمنی بدن است که برای این امر می‌توان از سبزی‌ها و ویتامین‌‌هایی مانند سیب، شاتوت، اسفناج، ریحان و گوجه که سرشار از املاح و ویتامین‌ها هستند، کمک گرفت.گلنار فارسی یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان آفت است همچنین ترکیب گل بنفشه همراه با سماق و جوش شیرین تأثیر بسزایی در درمان آفت دارد. مصرف مازو نیز نقش موثری در ترمیم بافت دارد.شستشوی دهان با آب نمک، آب گوجه فرنگی، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا نیز در درمان آفت موثر است.


مطالب دیگر وبسایت را مرور فرمایید درادامه :


افزایش طول وقطر وضخامت الت

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

کمبود ویتامین B12 به خصوص ویتامین C نقش موثری در بروز آفت دارند

کمبود ویتامین B12، آهن، اسید فولیک، ‌کلسیم و به خصوص ویتامین C نقش موثری در بروز آفت دارند همچنین اختلالات هورمونی در زنان، عصبانیت و استعمال سیگار و کمبود تغذیه‌ای و حساسیت‌های غذایی نسبت به موادی مانند چیپس، بادمجان و مغزهایی مانند گردو و پسته از علل ایجاد آفت شمرده می‌شوند.

از دیگر مطالب وبسایت در ادامه دیدن بفرمایید»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

روش مشخصی برای گرفتن خون از هر اهدا کننده وجود دارد

روش مشخصی برای گرفتن خون از هر اهدا کننده وجود دارد و استریلیزه بودن در تمامی مراحل رعایت می‌شود. یک سوزن استریل و جدید برای هر اهدا کننده استفاده می‌شود که سپس به درستی دور انداخته می‌شود. استفاده از تجهیزات و روش‌های استریل احتمال انتقال عفونت را از بین می‌برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

در صورتی که پیش از اهدای خون از سلامت برخوردار باشید

در صورتی که پیش از اهدای خون از سلامت برخوردار باشید، بهبودی کامل خود را تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از اهدا به دست می‌آورید.

توصیه می‌شود پس از اهدای خون به استراحت بپردازید. تا دو ساعت نیز مایعات کافی برای جایگزینی مایعات از دست رفته بدن خود بنوشید.

پس از اهدای خون بدن سریع‌تر سلول‌های خونی جدید تولید می‌کند. تمام گلبول‌های قرمز خون ظرف سه تا چهار روز و گلبول‌های سفید خون ظرف سه هفته جایگزین می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

اهدای خون دردناک است?

درد ناشی از اهدای خون بیشتر از حس سوزن سوزن شدن نیست. این درد بسیار کم را می‌توان با یادآوری نتیجه عمل خوبی که انجام می‌دهید، تحمل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami

فرآیند اهدای خون بسیار سریع بوده و کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد

به گفته کارشناسان، فرآیند اهدای خون بسیار سریع بوده و کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. این عمل دردناک نبوده و تنها احساس گرمایی گذرا ایجاد می‌کند و در عین حال حس خوب نجات دادن زندگی یک شخص را به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali alami